vineri, 21 ianuarie 2011

Amintire(Trepte spre abis)

Am reeusit! M-am strecurat printre picaturile de apa, m-am strecurat printre picaturile de vant, m-am strecurat printre picaturile de muzica, m-am strecurat printre picaturile de iarba, m-am strecurat printre printre picaturile de mine!Am atins infinitul!
In momentul in care portile dintre vis si real pareau mai dispuse ca niciodata sa e deschida, mi s-a furat visul.
Transpunerea viselor in realitate nu le este permisa muritorilor; tot ceea ce poti sa faci este sa speri ca visul sa-ti imprumute cateva clipe, platite cu lacrimi ca sa atingi nemurirea, sau macar iluzia ei.
P.S.e doar o amintire dintr-un vis pierdut; intre timp am mai acumulat o multime de vise si sperante inclusiv credinta/o speranta mare, mare ca acele clipe vor putea tine macar o viata din momentul in care voi da peste visul meu si ca acele lacrimi(plata)vor putea sa fie de fericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu